Notícies

Celebració de Santa Cecília, patrona de la Música. Festa dels drets dels infants

El dimarts 22 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona dels músics i per això ens vam reunir els nens i les nenes de totes les escoles de Cardona, per commemorar junts aquesta festa. Els alumnes de P3, P4 i P5 van cantar...

Un tomb pel casc antic i visitem el CAP. 2n de Primària

Els nens i nenes de 2n de Primària estem treballant un projecte basat en el coneixement del nostre poble.

Divendres passat, dia 18 de novembre, vam anar a donar un tomb pel casc antic de Cardona. Vam observar l’antiga entrada...

A 3r de Primària coneixem el violí

Els alumnes de 3r de Primària hem tingut l’oportunitat de veure i escoltar en directe un violí.

La Joana, que està aprenent a tocar-lo, ens ha explicat molt bé les parts del violí, com es diuen i  perquè serveixen. Per acabar,...

llegir més »

Entre tots ho fem possible!

La comunitat d’Haití rebrà l’ ajuda de la nostra escola i de la resta d’escoles Vedruna del país perquè la precària situació que estan vivint pugui millorar ben aviat. Esperem que l’aigua potable arribi a totes les llars i que ...

Curs de Chromebooks i G Suite

Els mestres de l’escola Vedruna Carme Cardona hem realitzat el curs de G Suite i Cromebooks amb el professor Balbino Fernández Revuelta (Director Tècnic & CEL Cloud. Des de 2009 treballa amb Google G Suite, és Dinamitzador TIC ...

llegir més »

Ja ens podeu trobar al Facebook!

Sí, ara ens podeu trobar també a la nostra pàgina de Facebook Vedruna Cardona:

Visita a la Residència d'avis. 6è

El dilluns, 14 de novembre, els nois i noies de 6è vam anar a visitar els avis de la residència Sant Jaume. Aquest any van ser els avis els qui, amb l'ajuda del personal del centre, ens van preparar l'activitat. Vam fer una gim...

Anem al Zoo dels Pirineus. C. Inicial de Primària

Divendres, dia 11 de novembre, els nens i nenes de 1r i 2n de Primària vam anar d’excursió al Zoo dels Pirineus

Quan vam arribar vam conèixer als  nostres  monitors i ens van mostrar la zona de pícnic on vam poder esmorzar.

V...

Visita a l'ajuntament de Cardona. 2n de Primària

El passat dijous, dia 10 de novembre, els nens i nenes de 2n de Primària vam anar a visitar l’ajuntament del nostre poble. Allà ens esperava l’alcalde, el senyor Ferran Estruch que, molt amablement ens va acompanyar en la visit...

Erasmus+ Project: First trip, 3rd ESO students

This course 2016/17 the ESO students at school will be participating in an international project called Erasmus+. The objectives of this project are: to prevent young people from giving up sport (especially girls), promote spor...

llegir més »

El projecte educatiu Vedruna té veu a l’esdeveniment mundial organitzat per Google “Education On Air”

El pròxim dissabte, 3 de desembre, professionals d’arreu del món tindran una cita en directe a un esdeveniment únic, d’abast internacional, Google Education on Air.

La tècnica reunirà ponents de tots els continents que mitjant...

La castanyera a l'Educació Infantil

El dia 28 d’octubre ens va venir a veure la Castanyera al pati d’Educació Infantil. Va arribar carregada de castanyes per tots els nens i nenes. Ens va explicar que es deia Elvira, igual com la castanyera del conte que vam expl...

Sortida d'Educació Infantil al Vilar Rural

Els alumnes d’Educació Infantil. segon cicle, hem fet una sortida a peu al Vilar Rural. Ha estat un dia molt complet, ja que hem pogut observar el bosc a la tardor: molsa, bolets, cargols, fulles...També hem fet de grangers, fi...

Visita al Castell de Cardona. 3r i 4t de Primària

El dia 28 d'octubre de bon matí, envoltats per la boira, els nens i nenes de Cicle Mitjà, amb les nostres mestres, vam tenir l'oportunitat de fer una visita guiada al castell.

Allà ens vam trobar a la Núria i la Mònica que va...

Gimcana de la castanyada. 3t i 4t de Primària

Els nens i nenes de Cicle Mitjà de primària vam celebrar la castanyada amb una Gimcana a la Font del Camí Nou on ja havíem compartit el dinar per a celebrar-ho. Aquest va ser l'inici del nostre projecte Interdisciplinari d'aque...